إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

بريدك الإلكترونى فى أمان معنا

الاثنين، 6 أبريل 2015

العمل والربح من الانترنت من خلال بيع الأغاني

هل لديك مواهب فنية في الغناء او صنع المقاطع الصوتية ؟ إذا ما رايك ان تجعل من هذه الموهبة مورد رزق تجني منه المال  وانت جالس في منزلك . إذا وداعا لمشاكل البحث عن من يتبني مشروعك الفني لتربح منه  وتشهر نفسك ؟
العمل والربح من الانترنت من خلال بيع الأغاني



موضوع اليوم عن الربح من بيع الموسيقي علي الانترنت 


هذه الفرصة يقدمها لك  موقع Zimbalam


 و هو قناة جديدة لنشر المقاطع الغنائية  قام بانشائها  الرجل المشهور في فرنسا  Believe Digital 
و يقدم من خلال موقعه فرصة لكل من يملكون مقاطع صوتية لنشرها و التعريف بها علي هذا الموقع, بهذا انت قد حللت مشكلة البحث عن الشهرة من خلال هذا الموقع 

هذا الموقع يمنح فرصة لكل الفئات مهما كان مستواهم الغنائ للربح من أغانيهم و اشهار انفسهم و نذكر انه علي الواقع تقريبا 99% من الفنانين الجدد يطلبون المساعدة في تسويق منتوجاتهم الغنائية بل ويدفعون اموال باهضة لفعل ذلك واغلبهم ينتهي به الامر لاعتزال قبل حتي ان يبدا , هنا اتي هذا الموقع لحل هذه المشكلة و يعرض عليكم متجر لتضع فيه كل مواهبك .

كل شخص قام بصناعة ألبوم او مقطع صوتي او غنائ يمكنه رفعه علي هذا الموقع و يجعله قابل للتحميل من قبل بعض عملاء تحميل الاغاني القانونية و المعترف بيها و  التي  يعرفهم أغلبكم مثل Deezer, Spotify, iTunes, VirginMega ,Orange ,Fnac.com

ماذا بشأن حقوق المؤلف ؟

لا تقلق فهذا الموقع يضمن لك حقوق المؤلف و كل شخص يعتبر هو المالك الوحيد لكل أغنية ينشرها  

فيما يخص الارباح : كل فنان لا يدفع سوي ثمن الاشهارات التي يريدعملها لاغنيته و يكسب 90% من الربح علي عمليات البيع 
ايضا كل من قام بانشاء حساب سيتوفر علي خدمة لمتابعة عملياته التجارية و التسويقية لاغانيه 

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

79 commentaires:

  1. اناكتبت اغنيه وعاوز اوصلها لمغنى

    ردحذف
    الردود
    1. انا مطرب مبتدأ اخدها منك

      حذف
    2. انا بغني وممكن اخدها منك بي 300 او 400 بي الكتير

      حذف
    3. انا عندي اغنيةو عيز ابيعها

      حذف
    4. تعا انا بكتب اغاني وده رقم الواتس‪01030680557‬‏

      حذف
    5. انا اكتب اغاني بالكنه العراقيه والمصريه 0569061669

      حذف
    6. انا بكتب اغاني جميع الانواع وفي نفس الوقت شعبي حزين رومنسي وده رقمي وتس 00966538128976

      حذف
    7. عندي اغنيه ليك اسمها ٱلبعد عني الاغنيه دي هتعديك لأنها فريده من نوعها جدااا و سعرها مناسب

      حذف
    8. عندي اغاني كتير شعبي ورومانسي

      حذف
  2. كيف يمكنني بيع كلمات الاغنية

    ردحذف
  3. كيف يمكنني بيع كلمات الاغنية

    ردحذف
  4. الردود
    1. انا عندى اغنيه ب٢٠٠جنيه

      حذف
    2. ممكن رقمك للتواصل

      حذف
    3. انا شاعر سوري ومؤلف اغاني وعندي اغاني شعبية باللهجة السورية واللبنانية للاستفسار 0096170684405

      حذف
  5. I love the song of Omri, I cried to the tears of my tears

    ردحذف
  6. انا كتبت كلمات اغنية وبدي بيعها

    ردحذف
  7. انا كتبت اغنية واريد بيعها اغنية عراقية

    ردحذف
  8. اريد بيع الاغنية ممكن تواصل مع فنان

    ردحذف
  9. انا كتبت اغنيه وعايز ابيعها
    ازاي اتواصل مع مغني او مؤلف
    لكي اتمكن من بيعها
    افيدوني
    ٠١١٠٢٣٤٧٠٧٠

    ردحذف
  10. انا اكتب الشاغر الغنائي ابحث عن مغني 01028219402

    ردحذف
  11. السلام عليكم انا كاتب اغاني وعندي اغاني ملحنة.00212655946885.

    ردحذف
  12. أنا عندى اغانى كتيره وكلمات ماللى بتوجع وياريت اتواصل مع الفنانين مباشرة للتفاوض

    ردحذف
  13. أنا كاتب اغاني حب وحزن وام وحجات كتير

    ردحذف
  14. انا عندى كلمات أغانى كتير دينى شعبى رومنسى درامى فريحى كل انواع الأغانى ومن يريد يتواصل معى 01277653428

    ردحذف
  15. لدي كلمات أغاني رائعة جدا لمن لديه الاهتمام يتواصل علي 01000814546

    ردحذف
  16. لدى كلمات أغانى رائعات سيلا من الجمال
    01112683083

    ردحذف
  17. الاسم .على
    الدوله.مصر
    شاعر ومؤلف .
    اغانى .رمانسي .حزين .شعبى.مهرجنات. اسلامى .
    كل الكلمات اللى تحتجها موجودة 01064424944

    ردحذف
  18. انا لدي كثير من اغاني كيف ابيعها

    ردحذف
  19. انا لدي كثير من اغاني كيف ابيعها

    ردحذف
  20. انا لدي كثير من اغاني كيف ابيعها

    ردحذف
  21. عندي كلمات اغاني حلوة وذات معنى وحركة يلي بحب يتواصل عرقمي
    0944688963

    ردحذف
  22. انا عايس ابيع كلمات اغنيه انا كتبه هيا كلمت جمده وليه معنه ازي ابيعه

    ردحذف
  23. سلااام عليكم الي يبي اغنيه يلحنها او يبيها بصوتي اغنيها يتواصل معي علي بريد dffd15352@gmail.com

    ردحذف
  24. أنا مغني وملحن وكاتب جميع أنواع الكلمات بالعربيلتواصل معي هدا رقمي الخاص00218921428479

    ردحذف
  25. انا اكتب اغاني بالكنة المصريه والعراقية مجاناً

    ردحذف
  26. ان اكتب اغاني و هذا رقمي 0021698762215

    ردحذف
  27. عندي اغنية رومانسية عاوز ابيعها رقم الواتس 966565106056

    ردحذف
  28. عندى كلمات اغانى اكتر من رائعه
    وده رقمى 01067778095

    ردحذف
  29. والله انا بكتب اغاني حزينه وموويل رومنسي ده رقمي وتس 01228469009 مصري

    ردحذف
  30. انا مبتدا في كتابة الاغاني انا كاتب ٣ اغاني سعر الاغنيه ١٠٠٠ فقط لأنها مميزة ده رقمي 01005289401

    ردحذف
  31. اسمهم.. 1.علمتو
    2.فحضنك الليلة
    3.كلامك ليا

    ردحذف
    الردود
    1. مهتم ممكن تتواصل معي

      حذف
    2. بعون من الله عندى اغانى ممتازة بحسب رؤى كل من استمع اليها

      حذف
  32. انااحمدعبدالمنعم شاعر غنائي عملت اغاني في مسلسلات وعايز حد يكون صوتة مميز يغني من كلماتي والحاني ده رقمي للتواصل علي الواتس 01225771483

    ردحذف
  33. انا كاتب ٧ اغاني وعايز ابيعهم وده رقمي ٠١١٢٠٦٠٩٦٢٢

    ردحذف
  34. يا طير طاير في السما البعيده
    امنتك امانه خد شوقي لحبيبي
    خد معاك التنهيده
    يا طير طاير في السما البعيده
    مش عارف لحبيبي مكان
    هاجر ومسبش العنوان
    نفسي يرجع زي زمان
    يا طير طاير في السما البعيده
    وان قبلتو حتي صدفه
    هاتو علي جناحك
    وابنلنا عش في اعلي حته
    واقفل بمفتاحك
    وزورنا في السنه مره
    ومطولش وحياتك
    ياطير طاير في السما البعيده

    ردحذف
  35. 01205084858
    مستحيل انساك ده مستحيل
    علي قد حبك ما وراني الويل
    ويوم ما انساك انسي كل الدنيا معاك
    واروح لدنيا تانيه واعيش عشان القاك
    ده انت بالنسبه ليه انا وانا وياك
    ده انت قلبي وعنيه طب ازاي وليه انساك
    وارضي بالظلم ليه وانت الحق كله معاك
    مستحيل مستحيل مستحيل انساك
    انساك بعد الدنيا ما احلوت بيك
    انساك واعيش الي باقي من عمري ادور عليك
    طب ما انت اهو بين ايديه
    ليه افرط فيك
    مستحيل مستحيل مستحيل انساك

    ردحذف
  36. الحلو جي عليه
    ضحكلي ضحكه شقيه
    تسلمي ياعنيه
    انك شيفاه
    وقلبي دق دقه
    وقالي هو يالا
    حسيت اني عمري ابتدي وياه

    ردحذف
  37. الشاعر حسن محمد حسن
    البحث عبر جوجل

    ردحذف
  38. محمد السيد
    مؤلف كليمات أغانى
    صفحتى على الفيس
    وعلى جوجل
    بأسم أغانى بس
    رقم الواتس
    01272252879

    ردحذف
  39. صفحتي الشاعر حسن محمد حسن
    رقم الواتس 01205084858

    ردحذف
  40. انا ألفت اغنية راب تحفيزية وحابب اعرضها للبيع
    رقمى 01010582584

    ردحذف
  41. عندى أكتر من 100 أغنية جاهزين للبيع منوع رومانسى وشعبى ووطنى للتواصل مع الملحنين والمطربين والمنتج رقمى 01008542081- 01204422695

    ردحذف
  42. الشاعر شادي مزهر مؤلف اغاني شعبية سورية لبنانية للتواصل 0096170684405

    ردحذف
  43. كيفكن اناشاعر سوري لدي الكثير من الاغاني بلهجة المصرية واللبنانية ومواويل ملحنة حسب الكلمات لجميع الفنانين الذين يهمهم الامر التواصل معي عبر الواتس اب ٠٠٩٦١٣٢١٥٣٩٤ اغاني طربية معبرة وراقية

    ردحذف
  44. بامرك يارب انا عبدالله حسنى شاعر غنائى متمكن كلماتى واغانيا كلها موزونه حتى يسهل للملحن تلحينا بشكل احترافى للتواصل 01069368822

    ردحذف
  45. صرخت وناديت على القلب إللى فات قلبى ودموع ودموع عنيا بتزيد رحل حبيبى بعيد رحل من غير مواعيد سابلى الدنيا ساب لعنيا هم وحزن شديد

    دى حاجة من بعض كلماتى بامرك يارب بكتب كل الالوان وكلها متسجله بالشهر العقارى للتواصل معى دا رقمى 01069368822

    ردحذف
  46. تعديل
    صرخت وناديت على القلب إللى فات قلبى حزين ودموع عنيا بتذيد رحل حبيبى بعيد رحل من غير مواعيد سابلى الدنيا ساب لعنيا هم وحزن شديد

    ردحذف
  47. تعديل
    صرخت وناديت على القلب إللى فات قلبى حزين ودموع عنيا بتذيد رحل حبيبى بعيد رحل من غير مواعيد سابلى الدنيا ساب لعنيا هم وحزن شديد

    ردحذف
  48. انا كاتب اغاني وابحث عن مغنى او ملحن

    ردحذف
    الردود
    1. انا عندى عدد كبير من الأغانى للتواصل يرجى الإتصال على رقم ٠١١٤٧٣٣٠٥٤٤

      حذف
  49. عندي اغاني كتير للبيع

    ردحذف
  50. الاغنيه مصرى كلمات و الحان ب ٥٠٠ج و بتشتريها من الشهر العقارى💜

    ردحذف
  51. عندي اغنيه اسمها ٱلبعد عني ٱلاغنيه دي هتقصر دي لو حد اشتراها و باعها لمطرب كبير هيتشهر بسببها و علي فكره الاغنيه دي عرضتها علي ايمن بهجت قمر و عجينه جدا ولكن قلي استفاد بيها انت الاغنيه ب١٠٠٠ جنيه فقط

    ردحذف
    الردود
    1. انا عندي اغنيه رومانسيه جدا جدا

      حذف
    2. انا عندي اغنيه رومانسيه جدا جدا

      حذف
  52. إليسا ياأم الاحساس. ياعيون كل المشاعر. يالمسه في كل البيوت. نورك طالع من العالي اصلو من القمر. يااسم كل العشاق مكتوب علي قلبهم. ياصوره مش مفرقني بتسهر واياه القمر. ياملكه كل المشاعر قسره فوق القمر. حلمك صعب يتشاف انا مش عارف افسروا. يااسم من الحروف بيكون مكتوب من الدهب. ملكه عايشه بين الناس اصله ام الاحساس. ياملكه كل القلوب بصوتك الحلو الدافي. ياعيون كل الاحلام ياوجه زي القمر. عنيكي فيه الف رحله وخداني علي السفر. يتاج من المشاعر بيسهروا واياه القمر. يامعلمه كل المشاعر يعرفوا معني الامل.

    ردحذف

افلام اون لاين